![](http://hardnews.mn/wp-content/uploads/2022/12/gihg.jpg)
Гадаадын иргэн, харьяатын газарт иргэн, албан хаагчаас ирүүлсэн өргөдөл, гомдлыг “Иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэх тухай хууль”-д заасан шаардлагын дагуу хүлээн авч, шийдвэрлэлтэд хяналт тавьж ажиллалаа.
Өнгөрөгч арваннэгдүгээр сард байгууллагад нийт 74 өргөдөл, 1 гомдол ирснээс 59 өргөдөл, 1 гомдлыг хуулийн хугацаанд бүрэн шийдвэрлэж, шийдвэрлэлт 80 хувьтай байна. Шийдвэрлэлтийн шатанд 15 өргөдөл хянагдаж байна.
Мөн Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах 11-11 төвөөс манай байгууллагад шилжүүлсэн саналын шинжтэй 1 өргөдөл, 1 гомдол, 1 талархлыг хүлээн авч, өргөдөл, гомдлыг тухай бүр шуурхай шийдвэрлэсэн.
![](https://immigration.gov.mn/media/filer_public/8d/14/8d142ae7-a802-4f65-b51c-ee36641b6d67/guravdugaar_saryn_orgodol_gomdol_shiidverleltiin_medee_6.jpg)