Эрүүл мэндийн байгууллагатай холбоотойгоор 11-11 төвд ирсэн гомдол саналыг шийдвэрлэсэн асуудлаар ЭМЯ-наас мэдээлэл өглөө.
ЭМЯ-ны Төрийн захиргааны удирдлагын газрын дарга П.Эрхэмбаяр: -Шуурхай дуудлагын 1111 дугаарт хандсан 354 иргэний 60 хувь нь гомдол ирүүлсэн нь өмнөх сартай харьцуулахад өсөлттэй байна. Ирсэн гомдлын хувилбал 55 эмнэлгийн тусламж үйлчилгээтэй холбоотой, 14.7 хувь нь цав авах, эмнэлгийн ажилтны харилцаа хандлага 8.8 хувь, шинжилгээ вакцинтай холбоотой 20.6 хувийг эзэлж байна. Өндөр настай иргэдийг оочер дараалалгүй үйлчлүүлэх, хавдартай иргэдийг орон нутагт нь химийн эмчилгээг хийж болох, хүүхдийн эрт илрүүлэг, цаг авах үйлчилгээг хялбар чирэгдэлгүй болгох зэрэг саналууд иржээ.
СЭМҮТ-д стрессээс шалтгаалсан сэтгэцийн асуудлаар хандаж байгаа иргэд их байгаа ч энэ чиглэлийн эмч, мэргэжилтний тоо цөөн байна гэсэн саналын дагуу эмч нарын тоог нэмсэн.