Бүх насныханд зориулсан өндөр болгох дасгал

1-77.jpg Бүх насныханд зориулсан өндөр болгох дасгал

Та доорх дасгалыг 2 удаагийн давтамжтайгаар өдөр бүр хийгээрэй.

1. Сунгалт:

Өндөр болохын тулд хийх хамгийн чухал зүйл бол сунгалтын дасгал юм. Тиймээс та өдөр бүр 50-60 секунд зурган дээрх шиг сунгалтын дасгал хийгээрэй.

2. Өгзөг өргөх:

Газар хэвтээд өвдөгөө нугална. Дараа нь өгзөгөө зураг дээрх шиг 20 секунд орчим өргөөрэй.

3. Кобра сунгалтын дасгал:

Доош харж хэвтээд гараараа тулан дээш хотойгоорой. Ийм байрлалаар 15-30 секунд болох хэрэгтэй.

4. Ширээ хэлбэрт сунгалт:

8-20 секунд орчим зураг дээрх шиг байрлалыг аваарай.

Мэдээ таалагдсан бол лайк дарна уу:

СЭТГЭГДЭЛ (0)

ШИНЭ МЭДЭЭ



Warning: fopen(/var/www/html/xac/ww.hardnews.mn/cache/ff4cf1ac973b6b5ec0588c51ef8d71a9.html): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/html/xac/ww.hardnews.mn/cache.php on line 27

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/html/xac/ww.hardnews.mn/cache.php on line 28

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/html/xac/ww.hardnews.mn/cache.php on line 29