Энэ үр эмч нарыг гайхшралд хүргэж байна! Чихрийн шижинг хянаж, бөөр, элэгний үйл ажиллагааг 100% сэргээж байна

maxresdefault-1-696x392.jpg Энэ үр эмч нарыг гайхшралд хүргэж байна! Чихрийн шижинг хянаж, бөөр, элэгний үйл ажиллагааг 100% сэргээж байна

Чихрийн шижин өвчин 21-р зууны түгээмэл өвчнүүдийн нэг болоод байгаа. Уг өвчнийг “орчин үеийн” өвчин хэмээх болжээ. Бие дэх сахарын хэмжээг зохицуулах гормон болох инсулин нь цусан дахь сахарын хэмжээг зохицуулж чадахгүй байгаагаас үүдэлтэй юм.

Үнэн хэрэгтээ чихрийн шижин өвчин олон жилийн тэртээ ч байсан бөгөөд орчин үеийн шинжлэх ухааны хөгжлөөс өмнө судалж байсан түүхтэй. Чихрийн шижингийн эсрэг үйлчилгээ үзүүлэх цөөн тооны ургамал байдгийг тогтоож чадсан. Шош – эдгээр ургамлуудын нэг юм, уламжлалт анагаах ухаанд ашигладаг байжээ.

Бидний санал болгож байгаа жор бол “шувууны” үүрэн дээр суурилсан, ус, буурцагны сүү, зөгийн бал болон жимстэй хослуулж болно. Энэхүү жороор та чихрийн шижин өвчнөө бүрэн хянах боломжтой.

Заавар:

5 хоолны халбага үрийг 1 стакан усанд хийж шөнөдөө хонуулна. Өглөө усыг нь асгаад жимс, буурцагны сүүгээ нэмнэ. Амттай болгохыг хүсвэл зөгийн бал нэмээрэй.

Өглөөнийхөө цайнаас өмнө ууж цусан дахь сахарын хэмжээгээ хянаарай.

 Нурууны өвчнийг анагааж гэдэс багасгах Япон арга

Орчин үеийн суугаа ажилтай бидний олонх нь нурууны өвчнөөр шаналдаг. Дээрээс нь илүүдэл жин гэх аймшигтай “мангас” байна. Доор үзүүлсэн энгийн мөртлөө үр дүнтэй эмчилгээний аргыг анх япон эмч Фукуцузи 10 орчим жилийн өмнө бий болгожээ. Энэ аргаар унжсан гэдсийг татаж, нурууны гажсан ясыг хэвийн байдалд нь оруулж болох юм байна.

Өдөрт ердөө л 5 минутыг дасгалд зарцуулснаар бие чинь сайжирч, гэдэс багасан, нуруу тэгширдэг гэнэ.

Алчуурын байрлал: яг хүйсний харалдаа нуруун доороо ивж өгнө.
Гарын байрлал: алгаа доош нь харуулан чигчий хуруунуудаа нийлүүлнэ.
Хөлийн байрлал: өсгийн хооронд 20 см зай авч, хөлийн эрхий хуруунуудыг нийлүүлнэ.

1. Алчуурыг чангаар ороон хуйлж 40 см урт, 7-10 см зузаан ивээс бэлдээрэй. Задрахгүй байлгахын тулд уяагаар ороон боосон ч болно.

2. Хатуу гадаргуу дээр сууна. (Зөөлөн ор, диван зохимжгүй. Шалан дээр нимгэн гудас дэвсээд хийвэл хамгийн сайн) Ороосон алчуураа нуруун доороо яг хүйснийхээ харалдаа ивж өгнө.

3. Аажмаар хэвтэнэ. Алчуураа хөдөлгөхгүйн тулд гараараа барьж байсан ч болно. Гол нь алчуур хүйсний чанх доор байх хэрэгтэй. Энэ нь маш чухал.

4. Хөлөө мөрний хэмжээтэй салган эрхий хуруунуудаа нийлүүлнэ. Энэ үед өсгий хоорондын зай 20-25 см байж, “майга хөл” үүсэх ёстой.

5. Гараа толгойноосоо дээш тэнийлгэн алгаа доош харуулж чигчий хуруунуудаа нийлүүлнэ.

6. Хоёр гарын чигчий, хөлийн эрхий хуруунууд хоорондоо заавал хүрэлцэж байх ёстой шүү.

7. Ийм байдлаар 5 минут хэвтэнэ. Аажим, болгоомжтой босно. Учир нь, энэ дасгалын үеэр хүний яс, мөч бага зэрэг хөдөлдөг.

Хэрвээ та бүгдийг зохих ёсоор зөв хийж чадвал яс чинь тэгширч ердийн байрлалдаа орж байгаа нь мэдрэгдэнэ. Гэдэс татагдаж, дотоод эрхтнүүд хамгийн эвтэй байрлалдаа буцан орох болно.

Эхлээд шууд 5 минут хэвтэхэд хэцүү байж магадгүй. Иймд 2-3 минутаас эхлээд аажмаар хугацаагаа нэмэгдүүлээрэй. Сар орчмын дараа үр дүн нь мэдэгдэхүйц илт болно. Амжилт, эрүүл энхийг хүсье!

Мэдээ таалагдсан бол лайк дарна уу:

СЭТГЭГДЭЛ (0)

ШИНЭ МЭДЭЭ